Email problemen
Het probleem dat u omschrijft betekent dat de verbinding met de e-mailserver plotseling is verbroken, bijvoorbeeld door het uitvallen van de inbelverbinding of een storing in het dataverkeer met uw modem. Probeert u nogmaals te verbinden en uw e-mail opnieuw op te halen.
Een tweede mogelijkheid is dat uw anti-virusprogramma te lang nodig heeft voor het scannen van de binnenkomende berichten. Probeer dit op de lossen door de server time-out in uw e-mailprogramma op een langere tijd in te stellen. Doe dit als volgt:
Let op!
Controleer bij e-mail problemen altijd eerst of de juiste e-mailservers ingesteld zijn in Outlook.
Windows Live Mail
- Start Windows Live Mail
- Klik met de rechter muisknop op het e-mailaccount
- Open het tabblad Geavanceerd
- Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost
Windows Mail
- Start Windows Mail
- Open het menu Extra en klik op Accounts
- Selecteer de gewenste account en klik op Eigenschappen
- Open het tabblad Geavanceerd
- Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost
Outlook Express 6.0
- Start Outlook Express
- Open het menu Extra en klik op Accounts
- Open het tabblad E-mail
- Klik op uw POP3-account en vervolgens op Eigenschappen
- Open het tabblad Geavanceerd
- Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost
Outlook 2000
- Start Outlook
- Open het menu Extra en klik op Accounts
- Selecteer de gewenste account en klik op Eigenschappen
- Open het tabblad Geavanceerd
- Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost
Outlook 2002 en Outlook 2003
- Start Outlook
- Open het menu Extra en klik op E-mailaccounts
- Klik op Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen en klik op Volgende
- Klik op uw POP3-account en vervolgens op Wijzigen
- Klik op Meer instellingen
- Open het tabblad Geavanceerd
- Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost
Outlook 2007
- Start Outlook
- Open het menu Extra en klik op Accountinstellingen
- Klik op de POP3-account te selecteren en klik op Wijzigen
- Klik op Meer instellingen
- Open het tabblad Geavanceerd
- Verhoog de waarde voor de servertime-out stapsgewijs tot het probleem is opgelost
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.